perfeeekt fredag!

sjukt.bra.kväll.igår. jag är säker på att jag har jordens bästa vänner!


tove, amanda, lydia och lisa!!


bästis!!


amanda bestämde sig för den här posen, bra val! snygga tjejer


vi tog kort underifrån, bara för att det är varje tjejs hatvinkel!!


jag och fina terese!!


josefine, karin, jag och terese! :)


födelsedagsbarnen, arvid och josefine!! hoppas ni fick en grym första utgång :)


snygga tjejer!!


jag och jonte fulade oss framför kameran.. eller, jag försökte åtminstone se normal ut!


men hääär fular vi oss båda två, synd bara att jag missade jont!


och här också.


men här lyckades båda se normala ut! ;)


terese och maida!!

Helt klart en av dom bästa utgångarna jag har haft! Och tur det eftersom det här var sista helgen på länge som jag fick dansa och leva livet med mina fina vänner :)

När jag till slut blev trött där på dansgolvet så krigade jag mig fram för att hämta min väska och gick sen ut i kylan mot Julius! Det måste ha varit riktigt roligt att se mig lite onykter när han själv inte var det. Dock somnade jag nästan på en gång och vaknade upp vid 10, pigg som vanligt ;) Stannade kvar till eftermiddagen och kilade sen in mot centrum (där jag dessutom sprang på josefine, arvid och lydia) för att ta bussen hem!!

Ikväll ska jag måla lite hihi, försöka rita klart en bild på Maida och Terese och bara ta det lugnt! Hur trött som helst. Imorgon ska jag träffa upp Sara för att köpa min balklänning också, iiih spännande!! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0