inväntar bästismys!

Puss


Hemma efter en lång skoldag och har fullt upp med att tömma flingpaketet hehe. Hungrig som en häst, eller vad man nu brukar säga!

Lika segt som alltid kämpade vi oss igenom ännu en trög måndag! Dock gjorde vi ett break efter lunchen jag och Julia, gick och köpte munkar och chokladbit och överraskade våran fina Josefina. Thémys och massa prat behövdes sådär mitt på dagen! Hope we could cheer you up honey!! ♥

Nu ska jag städa igenom mitt rum (haha, ja jag vet att jag städade för bara några dagar sen.. men det ser ut som fa-an där inne igen!!) och sen dyker Josefina upp någon gång för att förgylla min måndagskväll!!

Kommentarer
Postat av: Maida

Haha, you did SHEER me up med din fina stavning!! Hahaha, det heter CHEER!

Och det tror jag ni gjorde! :))

2012-01-30 @ 19:38:26
Postat av: ellen

HAHAHA OJ!! tuuur du har koll på mig maidis!! If you want to, I can CHAIR mina engelskakunskaper med dig hihi. (ja, jag skrev stol) PUSS

2012-01-31 @ 18:13:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0