fyndigt!


Sprang in en sväng på netto idag och lyckades fynda en sån här fin tavelramsgrej som passade jättebra in i mitt rumstema! Satte in ett kort på mig, pappsen och Mandy! ♥

Idag har mina kusiner, faster, moster, farmor och hela faderullan varit här och firat syrran som fyllde år igår! Smörgostårta och kladdkaka ligger numera fint i min lilla mage hehe. Som tur är ska jag ta tummen ur röven och kila till actic imorgon för att fixa gymkort tillsammans med Oskar! Ska bli jäkligt skönt att börja träna lite, och motiveringen ökar när man har någon att träna med också så det är tur att Oskar är inne på samma tankar som mig :) Uppdaterar mer om den saken imorgon hihi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0