djisses.

glass är gott.
Sitter här med en redan hemsk värk i benen, och framförallt ryggen, efter dagens elevledda mördarlektion. Knappt någon uppvärmning och sen pang på en galen hinderbana som gjorde att vi krälade oss ut därifrån... Nej inte riktigt, men nästan. Hur som helst så fick mitt ass smaka golvet efter ett frittfall på två meter! Det var inte skönt alls och medförde även lite ont i ryggen, något som jag kommer få lida av imorgon.. ouch. Dessutom har jag brännmärken på armbågar och handleder. Men annars var det ju riktigt kul eftersom tävlingsmänniskan i mig fick ta över lite hehe.

Ikväll står PA på schemat, måååste ta det lite seriösare! Har dessutom planerat in sleepover me Josefina på torsdag och födelsedagsfirande av två nyblivna 18 åringar på fredag! Funnyyy. Kan dessutom meddela att mina helger fram till maj någon gång är uppbokade så nu kan ingen få ellentid. Skidor nästa helg och sen är det jobb jobb jobb som gäller, fine by me

Kommentarer
Postat av: julia (jag)

Jag som vill ha ellentid :(

2012-01-23 @ 21:10:03
URL: http://juliaalmen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0