hemma från linkan och mina två bästa!

Efter att nästan missat att hoppa av tåget i Hallsberg (vaknade av ett sms, tack snälla Oskar haha) så sitter jag nu hemma i denna lilla stad igen och trycker i mig några pizzabitar för att höja energin litegranna! Om bara någon timma måste jag börja ladda om inför jobbkväll till midnatt! Fullt upp för mig så här i slutet på lovet alltså, men defenitivt värt det när jag såg mitt lönebesked alldeles nyss, underbart!
Utgången igår blev hur som helst riktigt lyckad. Det blev jag, Josefina och Julia samt Josefinas kompis Niclas som fick hänga med oss tjejer under kvällens gång då alla hans vänner var sjuka. Vi gick till Sliver där Julia jobbar och hade förmånen att smita före i kön + gratis inträde vilket satt alldeles perfekt då kön var millång eftersom Sak Noel var kvällens inbjudna DJ. Riktigt duktig och stort plus att han inte bara spelade sina egna låtar, även om loca people fick hela stället att hoppa högt och sjunga med!

Efter en superbra utgång promenerade vi den långa vägen hem till Julia och Josefinas storebror som jobbade natt och lånade ut sin lägenhet som sovplats åt oss. Han hade bäddat åt oss alla tre när vi staplade in vid 0300, trötta och onyktra. Verkligen hur snällt som helst, riktigt uppskattat! Jag somnade på stört i min del av soffan och vaknade upp tre timmar senare då vi tvingade oss upp för att hänga med Josefina till knädoktorn. Sen blev det frulle på donken, nomnom

Åh jag har haft så bra dagar i Linköping och Linghem hemma hos Julia och Josefina och det var så skönt att få träffa dom båda två, vi tre tillsammans, eftersom det händer så sällan. Dom här två tjejerna är verkligen mina bästa varje dag på året. Jag känner att det finns få personer som förstår mig så bra som dom gör och jag är så himla glad att vi av en slump har kommit varandra så nära. Alla borde få ha tvillingarna Almén i sitt liv.

Nej, nu är det dags för powernap och dusch för att sen hoppa i bilen och åka till jobbet! Bilder kommer upp så fort jag fått tag på dom! Puss

Kommentarer
Postat av: julia

ååååååååååååh vad glad i magen jag blev av att läsa detta! PUSS på dig ellen, och kämpa på ikväll! vi får peppa varandra med sms när det är pauser på jobbet! tack för att vi får ha DIG i vårt liv! puss

2012-02-24 @ 15:58:04
URL: http://juliaalmen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0