Update från Linköping!

brillorna är medvetet asfula, jag har på mig dom just därför.
Uppdaterar från Linköping där jag befinner mig hos mina favorittvillingar!
Om ett par timmar ska vi kila in till stan och jag ska äntligen få hänga med till torsdagsklubben som jag varje onsdag fått en inbjudan till de senaste veckorna men aldrig kunnat hänga med på! Ska bli himla kul att ha den här kvällen tillsammans med Julia och Josefina då det är så sällan vi ses bara vi tre, speciellt inte Julia som bor här!

Hittills har vi iaf hunnit med en jättemumsig middag igår när jag kom (hela familjen Almén såg förresten när jag halkade mig fram och dessutom höll på att gå fel från köksfönstret när jag kom från tåget haha. Typiskt mig) som bestod av baconlindad fläskfilé och potatisklyftor. Efter mummamaten satt vi och snackade om allt mellan himmel och jord som har hänt och händer i våra liv, kollade klart på Saving private Ryan och en annan jättefin film som jag och Julia somnade till.

Idag sov vi länge och startade upp dagen med himym-avsnitt innan vi gick upp och mumsa frukost. Efter det tog vi en promenad i det faktiskta vårvädret som var idag och nu har vi fixat till oss in för en fin kväll på Sliver som sagt! Alla tre är jättetaggade och det ska bli sjukt kul! Hoppas alla får en lika fin kväll som oss! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0