Sliver & Sak Noel

Den här bilden är så fantastisk rolig och fångar stundens awkwardness på pricken!! Denna kille kom nämligen fram och satte sig hos mig och Julia, lutar sig fram mot mig (ni vet sådär när man vill fråga/säga någonting) och den första meningen som kom ur dom där poseläpparna var "kan du ge erekton?" och jag kastade mig bakot med ett ansiktsuttryck som måste ha sätt hur roligt ut som helst! Efter det fortsatte han att snacka och Julia såg ut såhär, exakt såhär. Det var kvällens roligaste såhär efteråt!


Såhär såg det ut innan alla knäppa människor började sätta sig hos oss. Efter många misslyckade försök till att få en hyfsad bild på oss så greppade Niclas kameran och lyckades faktiskt riktigt bra! Fin bild på mig och Jullan alltså. ♥

Vad är en krogenrunda utan minst en ful spegelbild från toaletterna? Nuff said.
Jag, Josefina och Niclas utanför Sliver!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0