oh this has gotta be a good life

ville vara som alla andra och tog ett "biffkort" på gymmet.

Har återtagit kontrollen över mitt liv och blivit kvitt lite småplugg samt pluggat på den där evigt hemska matten som faktiskt äntligen tycks börja sätta sig lite (åtminstone för stunden). Mitt stora problem just nu är dock att laddsladden till min dator gör som den själv vill och har nu bestämt sig för att inte connecta om jag inte låter datorn stå på den och då vickar det fram och tillbaka när jag skriver.. enormt jobbigt.

Igår var en sådär bra dag som jag önskar det fanns fler av. Jag tränade tillsammans med Oskar efter skolan, pratade massa strunt sisådär och efter det gick jag iväg till God smak där jag mötte upp Josefina, Maida, Terese och Alvin. Vi fikade en stund, pratade, skrattade och visade varandra våra balklänningar (varav min jag hoppas kommer vilken dag som helst nu!!). Sen gick vi åt olika håll, Maida och Alvin till bosniskan, Terese till tåget och jag och Josefina till olgy för ett gossip girl avsnitt medan vi väntade på att Jullan skulle träna klart. Därefter kilade vi till henne och åt kvällsmat, jävligt nyttig i form av kebab, knäckebröd och digestivekex.

Kvällen bjöd sen på massor av prat och skratt om precis allting och vi gick inte tillbaka till olgy förrän klockan slog sent. Idag startade vi dagen med sovmorgon, varsin dusch och mummafrukost - yoghurt och hallon.

Ja, ungefär såhär vill jag att varje veckodag ska se ut. Det är så skönt att ta vara på dom stunder jag har nu och göra dagarna lite bättre när jag jobbar på helgerna och inte hinner träffa mina vänner då! Nu ska jag kika lite välförtjänt tv och bara slappa i soffan. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0