nu tar jag helg!

Sitter bänkad i soffan med Nelson i knäet, en mugg oboy och rostade mackor och tillsammans med pappa. ÄNTLIGEN har jag helg efter sammanlagt 20 timmars jobb fredag och lördag. Men roligt har vi haft (fytusan vad det gör mycket att ha så fina kollegor) och när man hela tiden har något att göra så flyger tiden förbi rätt snabbt ändå!

Dock har det nog aldrig varit så skönt att komma hem och få lägga sig i sängen som det var inatt. Simba gjorde mig sällskap också, och somnade nära nära med min arm omkring sig. Myskatten! Imorse vaknade jag istället upp tillsammans med Nisse som tog halva sängen.. haha.

Nu har jag dock mycket att ta tag i. Akvariumet MÅSTE städas, rensa pumpar osvosv. Sen måste jag skriva ikapp mitt PA lite och ett CV måste bli klart idag också. Kan även tillägga att mitt träningspass i fredags känns idag, känns jävligt mycket idag! Speciellt ljumskar och mage.. skönt att känna att det tog ändå ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0