I don't shine if you don't shine

Jag är alldeles slut efter en hel dag i Örebro som mamma lurade med mig på. Ingen klädshopping idag men vi har gått från affär till affär och letat nya möbler till vardagsrummet (vi har ju renoverat lite) och köket. Med oss hem fick vi ett nytt tvbord, ett till skåp, en lampa och hyllor till köket. Dessutom köpte jag nya gardiner till mitt rum och nytt draperi, badrumsmattor och handdukar till mitt badrum! Nu inväntas bara nya soffan som bör ramla in vilken dag som helst nu, och min balklänning.. och så ska jag tatuera mig snart också.. djisses, det går så bra nu!

Imorgon är jag ensam hemma så jag har fixat iordning lite fika som jag och Nelson ska ta med oss till morfar och hälsa på imorgon. Min moffing är ju dement så jag är inte där så ofta själv. Helt ärligt så är jag knappt där alls då jag vet hur jobbigt det kan vara. Kanske låter hemskt för vissa att jag säger såhär, men jag förklarar mig inte för jag vet att de som är i min situation vet exakt vad jag menar. Jag älskar ju ändå min morfar, mer än så mycket annat här i världen.

Det ska hur som helst bli mysigt att se honom igen och jag hoppas att han har en av sina bättre dagar! Nelson följer med som sällskap för dom gamla brukar bli så himla glada när det kommer djur på besök. En riktig lyckospridare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0