fotodags!

Snabbskriver lite innan jag ska iväg på nya äventyr!
Eller, äventyr.. jag ska till mitt jobb i Lerbäck för att fotograferas. Ett foto som kommer hängas upp bland mina kollegor på väggen..åh herre min gud! Nej, det där med att sättas upp på bild någonstans där alla kan se mig är inte min grej. (jag ljuger lite för det finns hur många bilder som helst på mig på fb hehe) MEN, när jag väl måååste se bra ut på bild så blir det såklart aldrig bra ;)

Hur som helst! När jag kommer hem ikväll ska jag fort som tusan föra över pengar till Julia som ska boka resa åt oss!! WIII huuuur kul. Jag är redan sjukt taggad!! Mer om det ikväll, nu måste jag kila! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0