en såndär dum dag

Slutade skolan tidigt och åkte hem flera timmar innan mitt VCbesök för andra sprutan! Hade tid klockan 16 (trodde jag) och det kändes skönt att inte behöva springa från bussen.. Dock har jag såklart kollat heeelt fel och missat att min tid egentligen var klockan 15!! ÅH SÅ TYPISKT, och självklart händer det mig. Herregud, jag är inte bra för mig själv haha.
Nu får jag hålla tummarna att det finns en ny tid snart så att jag inte behöver skjuta upp på det så väldans. Tog iallafall tillfället i akt när jag ändå var där och kollade mitt blodtryck + fick nya p-piller utskrivna, så helt ovärt kändes det inte att åka därifrån.

Nu ska resten av kvällen bestå av nelsonpromenad, PA och rättskunskapsplugg. Hallelujah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0