mössuppdatering + ett par tusen fattigare.

Det finns ingen baktanke, jag sätter helt enkelt bara över 2240 spänn för att jag är snäll mot Julia idag!
Haha nej aldrig.
Men som jag tidigare nämnde så ska resa bokas idag och här är min del av summan. BILLIGT HUH? Säger inte vart vi ska än, det får ni veta när skiten är bokad woop. Men 2240 spänn för en resa, det är ju helt sjukt. Nästan sådär att man får ångest haha. "Som tur är" tillkommer matkostnader och sånt sen också, så det känns mer normalt!

Förövrigt så ska jag ha uppesittarkväll med mig själv ikväll. Jag har ju ingen skola imorgon
För imorgon bär det av mot snöigare och backigare miljö över helgen! Ska åka massor av skidor och hålla tummarna för att jag inte bryter något då jag har blickat över min fullspäckade kalender framöver och kommit fram till att det inte finns tid till att bryta ben eller armar nu. Så tyvärr mitt otursdrabbade jag, men frakturerna får vänta till en avlägsen framtid!! (i och för sig så tycker jag att mina arm- och fotbrott räcker livet ut, jag har fått så det räcker) Punkt.

Köpte ny mössa idag förresten, eftersom jag har tappat bort min!! Julia tyckte att den var svinful och skrattade nästan så att hon dog när jag provade den i affären. Men jag tyckte den var söt, och det var väl därför jag köpte den (för att Julia tyckte att den var ful alltså) :) Hur som helst, 30 kr på lindex. Perfekt för min studentplånka
in your face Julls

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0