alla ♥ dag med mina fina!

Utan kärlek, men med en bigsize chipspåse (för endast 15 spänn!!!) och två av mina finaste vänner befinner jag mig med datorn i knäet på min lurviga matta och försöker memorera min teckenspråksuppgift! Vi är i alla fall ensamma tillsammans hihi.

Och jag vet att alla som är ensamma säger såhär men, är inte alla hjärtans dag liiite överskattad ändå? Och jag tror inte att jag skulle tycka annorlunda om jag nu hade pojkvän. Eller jag vet rättare sagt att jag inte skulle tycka annorlunda, för förra året vid denna tid hade jag ju faktiskt det. Och det var inte speciellt då heller haha. Så kanske är det bara en sån där dag som finns för att affärerna ska kunna dra in lite extra money på godis, rosor osvosv, eller för att påminna alla som är singlar om hur lonely dom är, eller för att man ska ta hand om sin kärlek lite extra den här dagen. Still, overrated

Hur som helst så har vi supermysigt. Maida åker dock hem ikväll men Jossan stannar kvar tills väckarklockan ringer imorgon bitti. Fint! Så hoppas alla ni andra har en lika bra alla ♥ dag där ute, och att ingen gräver ner sig helt för att dom är ensamma haha. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0