toppenkväll, så bra!

 
Skulle ha varit uppe för längesen & befunnit mig i skidbacken nu, men Gustav fick samtal om jobb så nu ligger jag här i sängen istället och väntar på att Julius ska bli lite piggare han också. 
 
Fin utgång igår - förmodligen en av dom bästa på väldigt länge. Kan delvis bero på att jag inte har varit ute så mycket sen jag slutade jobba, men också för att jag hade svinkul med Oskar och Axel. Ivy, Satin & Strömpis hann vi med och vi drack oss till höga promillehalter, dansade och träffade på alla möjliga människor. Det var problemfritt och spontant och jag önskar att alla mina utgångar framöver blir exakt lika bra! 
 
Ingen baksmälla idag dessutom, men en jäkla träningsvärk efter bowlingen med familjen igår haha. Nu fick jag precis ett sms av julia också, som kommer och hälsar på ikväll för att stanna tills över nyår! SÅ himla bra, precis vad jag behöver - min bästa. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0