krigat på mberg.

Har lagt mig som en fet ko i sängen med datan i knät efter att ha bråkat med alla tusen människor på mellandagsrean och det kändes mer som att jag var där för att träffa folk än att handla då jag stötte på både Linnea och Ina & Gustav. Fick dock med mig lite fynd som en klänning & tre tröjor, samt munsårsplåster som jag nu har klistrat på mina läppar haha. Var så längesen jag fick munsår nu men när man har varit förkyld en längre tid finns det inte så mycket att göra åt saken. Ser hur som helst jävligt kul ut & mina läppar har svullnat till max. 
 
Vi hade änglavakt vi också idag förresten, för när vi var på väg hem så var vi millimeter ifrån att bli påkörda av en snubbe som dels körde trots väjningsplikt och dels höll på att köra ut i fel körfält, alltså hamna på enkelriktad väg där vi kom farandes. Julius han precis stanna och alla tre satt med hjärtat i halsgropen! Fy, tänk om Julius hade varit bara det minsta distraherad och inte hunnit bromsa.. 
 
Än en gång, tack och lov alltså. Hade varit lite jobbigt för Joel att pricka in två krockar på tre dagar dessutom. Nu ska jag kika lite 90210 och halvsova. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0