jul vare här!

 
Nerkrupen i sängen på västra vintergatan igen, efter en mysig jul med firanden hit & dit. Det blev verkligen en toppenjul och jag är så glad att jag fick fira den med julius familj också. Har fått många fina paket från min önskelista och bäst var nog locktång, parfym (eftersom min tog slut samma dag) och glossybox från julius men som jag dock får vänta på tills januari hihi ;)
 
Helt problemfritt har det dock inte varit då julius mamma & bröder frontalkrockade på väg hem från julfirandet. De båda bilarna var så kvaddade att om vi inte hade vetat hur bra det faktiskt gick med alla, så hade jag tagit för givet att det gått riktigt illa. Men dom hade verkligen änglavakt och när vi konstaterat att alla var okej så kunde vi slappna av hemma i Askersund och fortsätta njuta lite av julen. Tack och lov att ingen blev allt för skadad. 
 
Idag började min dag på värsta möjliga sätt men slutade fint hemma hos Jimmy & Moa med pizza och lite tvtittande. Jag vaknade med världens mensvärk och hade så ont att jag var tvungen att spy och hela morgonen växlade jag plats mellan badrumsgolvet, sängen och soffan. Jag hatar när man mår sådär hemskt att man helt glömmer bort hur det är att må bra. Efter tre ipren kom jag ihåg
 
Nu har jag rensat bland mina och julius julklappar & ska spendera kvällen framför någon mysig film. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0