i den lilla staden askersund. igen.

 
Hemma i Askersund och hälsar på över en natt eller två. Mysigt att träffa familjen och Nelson efter några dagar hos grabben i Örebro. Idag var även sista dagen på jobbet och jag är numera ledig 7 veckor framöver, det firades med mumsiga kantarellmackor minsann! Kommer dock att sakna många av mina härliga medarbetare under sommaren, och det har varit ett himla roligt jobb, så tack alla ni i teatergänget och ni (vi) i skuggan av scenen! Toppen. 
 
Nu laddar jag ner lite olika alternativ på filmer som jag kan tänkas se sen.. men först ska jag försöka förstå mig på nyaste photoshop som Julius laddade ner åt mig! Spännande. Puss 
 
MÅSTE tillägga att jag träffade coola tanten från comhem reklamen idag också!! Vi hade några fina sekunder där, hon med ett sug efter varmkorv och jag bakom kassan.. jag har alltså serverat comhemtanten varmkorv OCH ätit ur hennes godispåse som hon lämnade till en av skådespelarna, hehe. Best day evah!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0