tummen ner för NP muntliga på min födelsedag :(

pappi och jag på Mallorca 1996!


Har stått framför spegeln i en halvtimme och pratat med mig själv. Rubblat igenom  mitt tal tiotals gånger för att det ska sitta så bra som möjligt imorrn!
Och nu känns det okej, jag känner mig säker, jag kan ämnet bra. Dock vet jag att nervositeten lätt tar överhand när det kommer till att stå framför folk och prata så jag hoppas att nerverna håller sig i styr när det väl gäller! Tack förresten Eva-Lotta för att jag får göra NP muntligt på min födelsedag, fantastiskt..

Helgen är i alla fall spikad! Jobbkväll imorgon och så ska jag hinna med att fira mig själv lite mellan skola och jobbpasset. På fredag ska jag träffa fina och hänga med henne på eftermiddagen/kvällen för att sen åka till Julius och sova där. Dop för Lycka på lördag 10.30 och sen får vi se vad jag och Jullebulle hittar på under kvällen. På söndagen åker vi hem till mig för att fira med släkten, äta tårta och sånna där standardgrejer som gäller på födelsedagar ni vet. På måndag är det dags för valborg och det ska firas tillsammans med Gustav och Ina och lite annat folk som jag inte känner. Blir säkert bra, och kul att träffa nya människor!

Fullspäckad helg framför mig alltså. Nu ska jag gå igenom talet EN sista gång och sen ska jag sova så jag orkar upp imorgon! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0