så.jäkla.skönt.

Åh vilken bra dag/kväll på jobbet igår som resulterade i massa roligt. Till exempel så snodde vi kocken Jonas bil och körde iväg mot affären för att köpa godis!! Jäklar vad vi skrattade när jag inte nådde fram till pedalerna och hela vägen fick göra mitt yttersta med tårna, när vi till slut fick igång Jonas sterio och förvånades över killens musiksmak och när jag varken kunde växla ordentligt eller backa.. Djisses vilken liten roadtrip det blev, och det är helt fantastiskt att vi lyckades ta oss både dit och hem! ;)

Vid tolv promenerade vi hem till Linnea och somnade bums när vi lagt oss i sängen, så skönt. Pappsen kom och hämtade mig imorse och med sig hade han då Nelson som fick busa och leka lite med Elvis! Resten av dagen har jag spenderat i mitt rum. Det är städat från punkt till pricka - dammat, dammsuget, nybäddat osvosv. PÅ TIDEN! Sen har jag lagt hela min själ i att skriva klart mitt projektarbete som nu, 8 månader senare ÄNTLIGEN är klart!! Känns som en stor sten har droppat från mitt samvete. FYTUSAN SÅ SKÖNT.

Nu ska jag ta med min lurvtuffs på promenad i skogen och sen ska jag bara ta det lugnt hela kvällen! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0