Hold on wait up

Simba och Nelson i solvädret!
Vaknade upp hemma hos Julius imorse och blev så fruktansvärt besviken när staden utanför fönstret var regnblöt och grå. Och då kändes tanken på att ha friluftsdag i 3 h på förmiddagen väldigt svår att deala med.. Dock fick jag lyfta på arslet och dra mig iväg i alla fall och det blev en helt okej dag ändå! Och såhär på eftermiddagen hemma i Askersund är vädret strålande soligt!!

Nu sitter jag och försöker skriva på mitt svenskatal som ska hållas på torsdag. Fullständigt hatar att prata inför folk så jag blev överlycklig när jag såg att vi delat in klassen i tre grupper, gör mig lite mindre nervös i alla fall :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0