du kommer födas och dö födas igen, så länge du hör musiken

Heeyy you guys!
Efter en helg på mils avstånd från Jullebulle så möttes jag upp av en stor kram och puss samt en gigantic toblerone & bacardi igår. mumma! Sen tog vi det lugnt hela eftermiddagen/kvällen. Han visade tusen bilder och filmer från London och berättade hur dom haft det, sen kollade vi igenom lite o.c avsnitt i vanlig ordning innan vi till slut somnade. Så mysigt

Idag hade jag bara två lektioner med ett megahål så passade på att skriva mitt naturkunskapsarbete för att röja undan lite plugg, sen åkte jag hem till moster och åt mellis tillsammans med henne och pratade en stund. Om en liten stund ska jag kila ner till tandis som jag skjutit upp på för många gånger nu (hon till&med ringde och påminde mig igår, så dålig är jag..) och sen ska jag tillbaka till Örebro!

Förresten så kom min studentklänning på posten idag! Fin va?


Kommentarer
Postat av: josefina

SUPEDUPERFIN!

2012-04-18 @ 17:24:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0