catering på g!

Fytusan vad skönt att sova ut. Min enda lektion var inställd, vilket inte kunde ha passat bättre i och med att jag ska jobba från 12.30 idag! Så nu sitter jag och äter mummafrulle i lugn och ro iklädd Julius alldeles förstora tröja som luktade honom ända tills jag tog på mig parfym.. åh dumt. Måste även tillägga att min hund är exemplarisk på mornarna nu för tiden, gör inte ett ljud från sig!!

Hur som helst så ska jag snart packa ihop väskan, ta på mig vit skjorta och svarta byxor för att sen åka iväg på cateringjobb hela dagen! Ska bli spännande att variera sig lite :) Sen när jag slutar ska jag åka direkt till Julius för att sova där, om vädret tillåter vill säga.. snöstorm och sommardäck tyckte inte pappa lät så bra när det är jag som sitter bakom ratten, så jag håller tummarna för att dom vågar offra mig lite och att vädret blir bättre! Vill.inte.somna.själv.inatt.igen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0