vi visar världen att vi mår bra!

mobilkamreakvalité ♥
Gu vilken bra kväll det blev igår!!
Vi var tolv stycken gamla och nya vänner som träffades och åt först på Kinamuren. Vi var så många att dom fick placera oss i ett rum bakom serveringen hihi, jättemysigt med långa bord uppradade i mitten av rummet (det satt till och med några kineser där inne och pratade kinesiska), fascinerande ;)
Efter några timmar med god matbuffé, efterrätt, prat om gamla minnen från högstadiet och massor av skratt så gick vi vidare mot strömpan för att förfesta lite vid uteserveringen!
Kvällen fortsatte lika perfekt som den började och mot dom senare timmarna sprang jag på massa klasskompisar i vimlet också, härligt att se alla så glada och roligt fulla :)
Dock var jag nästan nykter som sagt, jag drack några cider och lite annat men fick bara en såndär happyfylla haha. En jättebra fylla!!
Efter flera timmar i fortsatt härlig stämning så satte vi oss på nattbussen hem och somnade nästan bums! När jag sen gick min promenad hem från bussen vid strax efter tre så var hela himlen täckt av stjärnor och månen var sådär perfekt månformad hihi. Hur fin natt som helst!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0