these are hard times for dreamers

härligt sommarminne!
Vaknade tidigt imorse av att pixi kravlade upp och ner på sin lilla plattform i akvariumet. Antar att hon tyckte det var dags att vakna :)
Sen dess har jag pluggat körkortsteori, gjort ett av proven som jag tog med mig hem från körskolan i torsdags.. än så länge har resultaten blivit 66, 62 och 65 och man behöver endast 57 för att bli godkänd (på riktiga proven är det dock 52). Så det känns ju helt okej? Ska plugga igenom proven några gånger till och gå igenom körkortsboken också.. sen ska jag nog känna mig hyfsat redo på måndag. Hoppas jag iaf :)

Om en stund ska jag hoppa in i duschen och göra mig lite fin inför kvällen som ska spenderas med erik, lynn och linda. Vi ska nämligen ha en liten minikräftskiva ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0