hemma från linköping!

Så sitter jag här hemma i den tråkiga livlösa staden Askersund igen, efter några timmar på tåg och buss från Linköping.
Mitt liv blir så bra när jag gör mina spontantrippar och hälsar på fina vänner!
Det kändes så bra att få komma till Julia igår, möta upp henne på perongen och prata som aldrig förr. Vi cyklade iväg till affären till att börja med och köpte lite gott inför kvällen, samt en grillad kyckling och potatissallad för att undvika en snefylla :)
Efter att vi slängt i oss lite käk började vi fixa oss och sen kom även my long lost friend Andrea, som har varit på västkusten heeela sommaren nästan, och förfestade lite tillsammans med oss innan vi alla tog pendeln in till Linköping och mötte upp killarna!
Vi hade en jättefin kväll, var sådär perfekt lagom fulla så att livet kändes på topp, skrattade, dansade och pratade tills klockan slog sent och vi vinkade hejdå till Andrea för att sen ta nattbussen tillbaka till Linghem.
Speciellt när något tynger mig så tycker jag det är jätteskönt att veta att jag har vänner där som bryr sig, underbara människor som jag kan rymma till när jag vill ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0