Cheers to the freakin' weekend

Herregud vilken fin och rolig helg jag har haft!
Vi startade fredagskvällen hemma hos Josefina, hon jag, Maida och Tove. Pratade, skrattade och förkrökade med lite cider innan jag och Josefina sprang ner till tåget för att åka in till Örebro.
På vägen in plockades även Armin upp och vi gick raka vägen mot strömpan (måste dock tillägga att vi gick miste om ett jättefint event för ambassadörer på frimis som vi mer än gärna hade varit på när vi fick se bilderna.. wäh :()
Men det blev hur bra som helst på strömpis också. Vi mötte upp Daniel, Dennis, Johan och Rasmus som hade fullt upp med att fira Daniels födelsedag och första utgång!!
Tack Josefina och ni killar för en jättebra kväll/natt, detta får vi göra om :)
Igår kom Alvina hem till mig vid halv tre och höll mig sällskap fram till Linnea, Na-Ná och killarna kom vid halv sju! Därefter åkte vi ner och köpte pizza till allihopa som vi snabbt käkade upp på altanen haha. Trots att hela klassen var bjuden så blev vi endast åtta stycken, vilket man kan tycka är lite tråkigt, men det var hur trevligt som helst i alla fall så vi klagade inte ;)
Nu ska jag hoppa ur sängen och ta tag i dagen, plugg står på schemat.. *suck*
Bilder från helgen kommer så fort jag lagt in dom :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0