chase your dreams or give up on them

Hejhallå!
Har egentligen inget tid att skriva just nu, men slänger in en liten uppdatering innan jag tar tag i körkortsplugget!!
Igår spenderades kvällen hos Lynn som jag skrev. Vi fick dock med oss Elin, Andreas och Daniel också så vi blev några stycken. En jättebra kväll med kräftfrossande, prat, skratt och sällskapsspel!!
Idag vaknade jag av att Erik kom in med frukost på sängen (JIEJ) till mig, så himla fint! Därefter kollade vi klart på en film innan det var dags för mig att kila hemmåt.

Nu har jag precis kommit hem från ett besök hos Cissi. Fotade henne och Dakar (hennes ursnygga unghäst). Himla kul att se vilka framsteg dom har gjort tillsammans och hur galet fin han har blivit - kanonbra kämpat!!
Slänger upp några bilder här om en stund så ni får se, men nu måste jag lägga näsan i boken igen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0