when a person hugs back tighter.

se, vilket utmärkt passande citat jag hittade på we♥it.
Usch. Nu spårar jag snart på filosofiböckerna!!
Det känns som att jag har lagt ner så mycket tid på detta nu, läst alla sidor i boken flera gånger om och pluggat in om både Descartes, Hume och Locke, samt filosoferat lite om mina egna tankar kring saker och ting.
Men trots det så känns det verkligen som att det inte kommer gå vägen imorgon när jag väl sitter där på provet och ska få ut alla mina tankar på pappret.
Och jag vill verkligen ha minst ett VG.. Fy, nu känns det verkligen att jag går i trean! Jag kan inte längre glida igenom skolan och ändå få bra betyg som i ettan och tvåan. Nu är det sista chansen att visa hur mycket jag faktiskt kan, plugga arslet av mig och sen känna mig nöjd med mina resultat när jag står där på min studentdag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0