Matte c, check!

bilden här nedan är relaterad till ett så underbart skämt som jag snappade upp i en film! 
Vad får man om man korsar en bulldog med en shihtzu? - En bullshit terrier! ;)
Det kanske inte låter så roligt nu, men oj ni skulle verkligen ha sett mig då.. Jag var tvungen att pausa filmen och skratta (först för mig själv i fem minuter) innan jag ringde upp Jonte & Jullan och skrattade ikapp i telefonen med dom i tio minuter.
Dessutom berättade jag mitt stjärnskämt för Daniel som ville ha en bild på en bullshit terrier. Resultatet är det ni ser här haha. Gud så vi fulade oss över den här sen..
Jag gick hem med en klump i magen igår efter att ha skrivit mitt första prov i matte c! En klump som idag visade sig vara helt onödig, för jag klarade provet galant :) Känns riktigt skönt måste jag säga, med tanke på att jag åtaliga gånger har grubblat över vad fasen jag har gett mig in på vad gäller matte c (jag är ju verkligen inget geni i det ämnet).. Men jag är envis, vill jag så ska jag osv..
Firar i alla fall mitt lyckade resultat med nybakat bröd, ägg, äppeljuice och en mandarin :)
Nu ska jag slänga mig i soffan och sova en stund och sen ska jag läsa på inför svenska NP imorgon.. men nu är det fasen inte långt kvar till höstlovet och Norge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0