syskonmysdag!


Hejhallå i höstkylan!
Jag gjorde en liten fulgrej och tog ledigt från skolan idag! Mest för att vi hade dum föreläsning mitt på dagen som man har hört tuuusen gånger förr.
I stället åkte jag in till Kumla och träffade upp min syster där. Först åkte vi omkring lite med bilen bara för att hon ville godkänna min körning haha, och tro det eller ej men vi överlevde alldeles galant ;)
Efter det gick vi till Sveas och fikade köttbullemacka och kaffelatte, huuur gottigt som helst med hungrig mage!!

Nu sitter jag bänkad framför one tree hill och planerar morgondagen (och är dessutom hur taggad som helst). Om jag inte har berättat vad som händer imorgon så gör jag det nu;
Jag och några andra snygga tjejer från min klass hänger med Alvina hem imorgon efter skolan. Vi ska hjälpa henne att fixa inför kvällen och börja småfixa oss lite innan resten av tjejerna kommer! Efter det börjar förfesten med god mat, vin och annat mumsigt!
Sen framåt kvällen tar vi alla tåget in till Örebro och nu vet jag inte om vi går till Linnea först, eller om vi går direkt till något förkrökuteställe i stan, men det visar sig!
Under kvällen kommer vi även springa på grabbarna som firar Anton denna helg! Ska bli hur kul som helst att få ha med mig alla mina fina vänner ut, det blir garanterat en lyckad kväll! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0