en till fraktur till min samling.

Sådärja. Nu är jag hemma efter en dag späckad med sjukhus och allt vad det heter!
Resultatet: Spricka längst fram på foten (en bit precis över tårna). Behövde dock inte gipsa som tur var, men jag måste gå med kryckor imorgon och torsdag samt ha foten lindad. Det kommer ta ca sex veckor att läka helt och under tiden ska jag undvika långa promenader, sport osv.

Och vad säger Ellen om det här då? Jo hon säger att hon kommer hålla sig lugn högst två dagar för sen ska hon fira halloween med sina vänner på krogen... Kommer väl få sitta i ett hörn och hänga eller något. Efter det ska jag försöka hålla mig i styr ett par veckor iaf, sen vill jag nog inte vara stilla längre.


Inte min fot på bilden, men ungefär här är den fula lilla sprickan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0