when life gives you lemons, make some lemonade

Jag har haft en så extremt ovärd dag! En lektion på morgonen, och en på eftermiddagen.. Får mig att undra varför jag ens går till skolan sånna här dagar? Ish. Försökte plugga lite under min gigantiska hål men Jonte störde för mycket så det blev ingenting av det!
Stressade igenom ett utvecklingssamtal med min mentor också, inget som tillhör mina favoritgrejer direkt så jag skyndade därifrån så fort det var klart! Vill inte höra allt tjat om "du måste börja fundera på vad du vill bli nu ellen" och så samma klassiska grej som har förföljt mig genom hela min skolgång från lågstadiet "du måste ta mer plats, prata och ta för dig mer.. du märks inte så mycket på lektionerna". USCH för utvecklingssamtal helt enkelt. Jag behöver inte alls veta vad jag vill bli nu... och jo jag pratar visst mycket (för mycket ibland), bara att jag inte gör det på lektionstid.

Helgen blir i alla fall bra hoppas jag, endast lite plugg återstår och så ska jag ut med två av mina favoritkillar på fredag - Armin och Jonte!! Bra avslut på två tunga veckor :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0