take every chance, drop every fear

bild från halloween - linnea, jag, martin & julia!
Fy vad det kändes bra att komma hem idag och kunna stryka ett prov från listan! Nu är en av helvetesveckorna - som vi kallar den här veckan och nästa för - äntligen över. Jag ska bara skriva klart samhällsexaminationen och skicka iväg den ikväll och imorgon är jag helt ledig från skolan!! IIH perfekt, det är vi värda :)

Det blir en fin fredag med middag och bio tillsammans med Linnea och Julia, något som vi har sett fram emot hela veckan nu! Och behöver jag ens säga att vi ska se breaking dawn del ett?
Nu ska jag slänga på mig lite varma kläder och gå en promenad med Nelson i mörkret och sen ska jag ta tag i samhällen så den blir färdig!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0