summerlovin'

Slänger upp lite sommarminnen för att liva upp höstmörkret lite!
Som den här på mig och två av mina finaste vänner när sommaren precis hade börjat! Nu känns det så himla långt bort.

Eller när jag och Julia gottade glass i hamnen och pratade om allt mellan himmel och jord.
Eller när vi låg på bryggan och pratade & skrattade i väntan på att killarna skulle grilla klart!
Och ett av alla fina kvällsdopp med min lillebror vid sjön här intill!
Eller när vi åkte ut och badade i vättern en hel dag!
Och min och Linneas härliga resa till Grekland i början av sommaren!
När vi låg på varsin solstol i nattmörkret precis vid havet och pratade tills klockan slog sent.

Kommentarer
Postat av: julia

åh så fint. fan vad fort det giiiiiiiiick. uuusch.

tänk att vi har hela vintern att ta oss igenom nu. PUSS

2011-11-07 @ 19:47:42
URL: http://juliaalmen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0