Ovärt.

Så ovärt att jag kämpade mig upp ur sängen klockan sju den här morgonen för att åka in till första lektionen - teckenspråk - som sedan visade sig vara inställd. ÅÅÅH
Och så gick naturkunskapsprovet helt åt skogen också.. jag förstod verkligen ingenting! Och sen väntade vi i två timmar på sista lektionen - matte c - för att upptäcka att även denna lektion var inställd. ÅÅÅÅH
Jag hamnar bara längre och längre ner i min dumma pluggsvacka, jag orkar ingenting längre. Och jag som lovade mig själv att satsa som fan sista året. Jovisst!
Nu ska jag krypa ner i sängen och somna en stund till ett vampire diaries avsnitt. Sen ska jag äta och sen ska jag sova igen. Värt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0