nystädat rum och upphittade foton!

Först och främst - Det är sällan mitt rum är såhär städat! Jag lyckas alltid stöka till det efter någon dag eller två (ibland när jag inte ens är hemma också, så dålig är jag på att hålla snyggt). Ska försöka slå rekord den här gången. En vecka kanske?

Men kolla vilka fina gamla bilder jag hittade på min moster, mormor och morfar! Det lönar sig att städa ibland alltså. Och så hittade jag mammas gamla årsbok från gymansiet hihi ;)

Här är Ann-Marie, min moster! Har alltid tyckt att hon var så otroligt fin ♥


Och så mormor och morfar ♥

Jag saknar alla tre, på tre olika sätt.


Och så mammsen 18 år, med det här citatet bredvid bilden :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0