när kvällar och nätter blir spontana

Halvsovandes försöker jag skriva klart min religionsanalys som ska skickas ikväll.. men det går inge bra, jag är alldeles för trött!


Min kväll igår blev så himla spontan! Det var egentligen menat att Linnea skulle komma hem till mig, kika nån film och äta lite gott. Bara ta det lugnt helt enkelt. Men så hörde en kompis från Örebro av sig, som av en händelse var med lite kompisar i en sommarstuga vid haga, och frågade om vi ville komma dit! Så klockan elva på kvällen, trötta och sega, kilade vi iväg genom hela Askersund (hela Askersund = tar en halvtimma att gå haha) och spenderade resten av natten där! Vi badade jacuzzi i nattmörkret och det var så fint att sitta i det varma vattnet och prata och skratta samtidigt som det blåste storm ute! Verkligen hur mysigt som helst! Vi satt i flera timmar och varvade badet med att springa in och sätta oss i bastun då och då. Inte förrän sent på natten/tidigt på morgonen så gick vi hem igen och somnade nästan på en gång!

Jag vaknade vid klockan 14:00 haha. Då hade Linnea redan åkt hem för längesen, smygit iväg utan att väcka mig för att följa med familjen till sin mormor. Det fick mig att ifrågasätta om kvällen/natten var på riktigt, om hon överhuvudtaget hade sovit hos mig eller om jag drömt alltihop.. jag bekräftade mina tvivel med ett sms hihi ;) En bra spontankväll/natt blev det i alla fall men usch, nu måste jag fortsätta pluggandet så att jag blir klar någon gång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0