mitt uppe i ett globaliseringsarbete!

"Det låter som det går bra, Ellen. Jag hör hur du knappar på tangenterna hela tiden men jag hör inga svordomar.. så det ser jag som ett gott tecken!" - Pappa.

Pappa försöker nog peppa mig lite. Jag har nämligen suttit framför ett tomt worddokument i dryga timman utan att skriva ett enda ord. Det är först nu som min hjärna har satt igång och en examinationsuppgift om globalisering har börjat ta form! Men det är verkligen inte mitt starka ämne och helt ärligt så tycker jag faktiskt att det är skitsvårt att skriva om det här. Faktan finns där, men hur fasen ska jag formulera mitt arbete på bästa sätt? Klurigt. Dock så har jag lyckats få ihop ett av tre A4 nu i alla fall, så helt stilla står jag ju inte :) Bäst jag fortsätter innan jag glömmer allt igen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0