ish dålig dag.

Ish vilken dag. Ända höjdpunkten var när moster kom på besök och vi fikade lussebullar, hon jag och mamma! :) Resten av min dag har bestått av två besök på vårdcentralen. Nu har dom tömt mig på lite blod och skickat in massa tester för olika saker som jag kan tänkas vara allergisk mot. Varav en av grejerna är pälsdjur?! Men hu nej. Så kan det inte vara, jag som har haft djur hela mitt liv. Tror fortfarande på det där nedrans sköljmedlet! Fick dessutom några allergitabletter utskrivna under tiden så att det slutar klia på mig :)

Ikväll ska jag bara vara hemma och ta det lugnt, ska bli riktigt skönt! Jag och Nelson råkade gå på nyasfalterad väg förut så hans tassar blev alldeles svarta och mina skor också.. Så ska smörja in hans trampdynor med matolja hihi. Tycker dock att dom borde sätta upp skyltar som varnar lite. Så dumt det kan bli!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0