you're such a beautiful disaster

storasyster, lillebror
hittade lite larviga cambilder på mig & johan haha, tror det här var från i höstas ;)
hur som helst!
avslutade kvällen igår med en långpromenad tillsammans med min kompis martin! vi hade båda massor att prata ut med någon om och det var jätteskönt att få snacka ut om allt man känner, det bra & det dåliga, med någon som verkligen lyssnade! martin är en superbra vän och jag är så grymt tacksam att jag har honom och så många andra lika fina vänner i mitt liv ♥
vaknade upp till solsken imorse & blev genast på lite bättre humör hihi. har precis ätit frukost & ska snart gå långpromenad med min urmysiga nelson! ikväll hoppas jag på grillning & lite fotbollsspel med fint people! pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0