you're gonna wish you never had met me

huvudet dunkar, magen krampar, ögonen kliar & lungorna får kämpa när jag andas. pollen vs astma är ingen höjadre alls, och det känns inte ett dugg bättre trots att jag tagit mina mediciner! dock är det sånt väder idag, tung luft brukar oftast resultera i jobbiga luftvägar!
kikade som sagt på båt igår med pappa & lillebror men vi har fortfarande inte bestämt om vi vill ha den eller inte.. det enda som lockade var egentligen motorn haha, resten av båten var rätt sliten om jag ska vara ärlig så jag tror inte att vi köper den! efter det åkte vi och käkade mat i hova & sen vidare till marin&fritid och sen tillslut kom jag fram till admir framåt eftermiddagen :)
var jättekul att träffas igen & få umgås med killen eftersom vi inte har setts sen det tog slut mellan oss.. eller slut & slut, det är ju fortfarande ett pausuppehåll tills vidare! sov hur som helst där över natten & för ett par timmar sen kom pappa och hämtade mig & nu sitter jag här vid mitt lilla skrivbord och funderar på vad jag ska plugga för något.. matte, ekonomi, psykologi? hm.
weelll well kommer väl säkert på något mycket skojsigare att göra, leka lite med nelson eller något & hoppas att mina lungor återgår till det normala inom kort!
här har ni iaf lite bilder från krogen i fredags! puss

visst var vi snygga? ;) kan inte låta bli att känna ett litet sug efter nästa utgång, fyfasiken vad roligt jag hade med det här grymma gänget!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0