with the world in my hands

nelson, nyår 2010
underbara väder! man kan inte vara annat än glad i solvärmen, visst?
tänkte att det säkert skulle bli dåligt väder idag för att jag för en gångs skull tänkte ta shorts till skolan men sicken tur att jag tog dom för annars hade jag nog smält bort helt & hållet!
fick tillbaka ekonomiprovet som resulterade i VG woopwoop. efter det gjorde vi spanskanationella hörförståelsen och det gick inte alls lika bra (rent åt helvete faktiskt), så det var tur att jag fortfarande hade lite glädje kvar från ekonomiresultatet hihi :)
efter skolan träffade jag eric på bussen & efter en liten pratstund kom vi fram till att båda skulle till teorin på trafikskolan, great! gick mycket snabbare tack vare erics skämt som alltid får en att skratta :) efter teorin gick jag ner till hamnen och träffade martin & rasmus som käkade glass i värmen, tog det lugnt där en stund & sen gick vi hem till martin som lovat att hjälpa mig med matten! fick en hel del bra tips så känns som jag har liite mer koll iaf, ska försöka hinna dit några fler gånger innan provet på tisdag.
daddan kom & hämtade mig sen och så fick jag sådär äckligt krampont i magen igen, kändes precis som innan jag svimmar så blev lite nervös att jag skulle ramla ihop där på gatan mitt i stan. som tur var hann han komma innan det hände och nu känns det lite bättre. blö, måste kolla upp det där snart! undra vad det är som spökar med min lilla mage.. hm.
ikväll ska jag plugga lite spanska & sen ska jag bara ta det lugnt och lägga mig tidigt! sovmorgon imorrn, score!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0