trött som bara den!

vilken kväll hörrni!
stämplade ut från jobbet 00.00 och kom på i bilen på väg hem att jag MÅSTE skriva klart mitt psykologiarbete ikväll.. åh, där rök mina förväntningar på att slänga sig i sängen och somna bums :(
men nu är jag iallafall klar och har precis skickat iväg mitt arbete via urkund! är långt ifrån nöjd med skiten eftersom jag inte har haft så mycket tid som jag egentligen velat till att göra det.. men ja, hyfsat blev det nog ändå.
kan hur som helst tillägga att jag redan stormtrivs på wettervik och jag tror att sommaren blir toppen! NU ska jag packa ihop allt inför morgondagens tripp till linköping och SEN får jag äntligen sova! nattinatti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0