plugg!

har precis betat av några av dom 3000 tal som vi fått att plugga inför kursprovet, och nej jag är faktiskt inte ironisk nu.. det är 3000 tal. skoj!
har även pluggat lite ekonomi men körde fast hela tiden så nu la jag skiten åt sidan och tänkte dra igång en film eller något istället. har så himla ont i magen & mitt rum är iskallt så ska bli mysigt att krypa ner under täcket en stund & bara ta det lugnt :) ska bli enormt skönt att sitta här om 3 veckor då både engelskan, spanskan, matten och ekonomin är avklarat! underbart.

Kommentarer
Postat av: Linneá

Sv; förhoppningsvis, :D:D:D:D

2011-05-03 @ 19:48:33
URL: http://flyingechange.blogg.se/
Postat av: Linneá

Sv: till johanna nordin! :D :D jag trivs suuuper, men jag vill ha större möjligheter till goldie och hennes utveckling och det kommer jag få om jag kommer till johanna :D jätte fina hindermaterial, stor stor gräsbana + massa hjälp av henne och kan hänga med henne på träningar osv :D men det kommer att ta ett tag innan vi flyttar henne, men så som det ser ut nu så ska jag i alla fall flytta lill goldan :D :D :D

2011-05-04 @ 14:33:40
URL: http://flyingechange.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0