oh sunny day

har haft en superfin helg med många goa människor & underbart väder! avslutade dessutom söndagen perfekt genom att spontant åka till stallet & rida ut en sväng på beatrix aka bettan tillsammans med linnea & hennes goldie :) var jätteskönt att rida i skogen med solen i ryggen & massor av prat! carpe diem.
efter att vi ridit blev vi dock fruktansvärt sugna på godis hihi. otur för oss att alla affärer i skogen var stängda men mer tur att niklas hörde av sig & skulle in till askersund så vi kunde hänga på honom! stackarn fick dras med mig och linnea i bilen igen, precis som förr, men jag tror inte han hade något emot det :) tack igen niklas för att vi fick hänga på dig!
hur som helst så fick vi tillslut vårat efterlängtade godis (oj vad tjocka vi låter nu) och kunde slappna av till en film resten av kvällen, myspys!
idag har det varit alldeles hemskt att gå i skolan när vädret verkligen toppar utomhus! dock hade vi både träning och idrott idag så linnea, jag & jonathan smet iväg till ekoparken och gassade i solen under den tiden :)
nu ska snart jag & nelson kila ner och möta upp ett helt gäng med hundar för att följa med på promenad, något som askersunds hundklubb ordnar för att hundar ska lära sig socialt samspel! efter det ska jag lägga näsan i skolböckerna igen.. story of my life!
lite bilder från våra aktiva träningspass!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0