ledig dag men alldeles för mycket att göra!

jag som var ledig och allt imorgon, hade tänkt ta värsta sovmorgonen och bara chilla hela dagen! men nä, vaknade tidigt av att johan är så fruktansvärt högljudd på mornarna och kunde inte somna om efter det. sen vid halv 12 åkte jag ändå in till skolan (?!) för att plugga.. när jag precis ska åka hem ringer admir och frågar om han får komma på kvällen så det var bara hem & ladda om lite snabbt och sen kila ner mot bussen för att möta honom!
idag planerade vi också att sova ut eftersom jag inte har några lektioner idag heller, men vaknade av samma anledning som igår.. wey.
efter det låg vi och drog oss i sängen en stund innan vi gick upp och slängde i lite frukost innan vi gick ner till sjön för att testa fiskelyckan! admir var nära på att få en gädda men den smet :( jag däremot gav upp på fiskandet efter att ha slagit till mig själv med spöt några gånger!
nu har jag precis kommit hem från att ha följt honom till bussen samt handlat åt mamma, trodde jag skulle svettas ihjäl på vägen hem för huu vad varmt det blev!
resten av dagen kommer spenderas med plugg, ska även försöka åka in till usö och hälsa på min lilla farfar som ligger där och inte alls mår bra! :(
nelson charmar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0