it's a beautiful day!

vår lilla stad går från nedröstad till toppen på sommaren! underbart ♥
jag är så arg på skolan just nu, det är en jäkla tur att det bara är några dagar kvar..
hade egentligen tänkt att ta ledigt idag eftersom jag bara hade en lektion, men så kom jag på att min spanskalärare lät rätt seriös igår när hon sa att vi skulle göra nånting idag så jag tänkte att det är väl bäst att åka in då. så jag åker in, jättetrött och inte alls på humör & när jag väl kommer fram så får jag höra att "vi ska bara kolla film.." och vilken film ser jag ligger på bordet? jo, prinsessan och grodan. KUL!
och missade bussen hem gjorde jag också.. bra ellen, BRA. följde med nea hem en stund och solade på baksidan innan nästa buss gick!
väl hemma böt jag om till lite svalare kläder och vandrade ner till hamnen för att möta upp fina andrea som jag inte sett på år och dar! blev mycket prat och uppdatering från bådas håll & tillslut hamnade vi på en brygga nere vid sjön, så galet varmt och fint väder idag - 36 grader stod termometern på?!! insane.
hur som helst, kvällen medförde något helt galet sjukt grymt underbart osvosv. mer än så får ni inte veta hihi!
nu ska jag krypa ner i sängen och glo film resten av kvällen :) PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0