i väntan på hundkurs!

johan & nelson i julas!
har nyss borstat igenom nesse så nu är han riktigt lurvig och fin i pälsen inför kvällens hundkurs!! ska bli kul att se vad vi får prova på idag, alltid lika spännande att se hur nelson beter sig & reagerar på olika saker och framförallt att se hur roligt han tycker att det är!
hade som sagt bara en lektion idag men tog med mig datan & pluggade lite psykologi innan körlektion & hemfärd. nu har jag bara analysen och lite finslip kvar men hu, det blir svårare än jag trott att få ihop en analys med mvgkvaliteer.. ligger & väger mellan vg & mvg just nu och kommer därför vara med och disskutera om arbetet efteråt så jag förhoppningsvis får högsta betyg, vore himla kul!
nog om det. kom på att jag har ett profilarbete också och så den där infolayouten.. och spanskan.. åh, jag som trodde att det inte var något alls längre :( dumt.
snart är det iaf helg och sen väntar tre skoldagar + klassfest om vi hinner fixa ihop något! SEN är det inget mer plugg överhuvudtaget tjohoo.
måste hitta present åt julia & josefina också hihi..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0