för varje dag,

  • kursprov engelska
  • kursprov spanska
  • ekonomiprov
  • kursprov matte
  • fördjupningsarbete psykologi
  • ekonomiarbete
det blir allt mindre att göra på min lista nu.. underbart! kan nästan inte förstå att det bara återstår tre skolveckor nu!
har strugglat igenom lite matte idag också och nu känns det verkligen bra, äntligen! ska ta ett ryck och städa garderoben nu (där alla kläder ligger på golvet och klättrar på väggarna.. typ) och sen ska jag ta tag i den där psykologin!
veckan kommer förhoppningsvis bli jättefin, admir kommer imorgon & hänger lite med mig, om vädret tillåter så tänkte vi även ta första doppet ;) på tisdag får jag äntligen klara av matteprovet som har legat som en stor sten på samvetet i flera veckor nu.. på torsdag funderar jag på att ta ledigt för då har jag knappt några lektioner & på fredag får vi se vad som händer, utgång perhaps? lööördag ska jag iaf på grillning hos linnea med lite tjejer, fejnt!
slänger upp en bild från förra sommaren för jag har så många fina minnen från den kvällen!
sommaren 2011 ska bli tredubbelt så bra, jag ska bara leva livet ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0